دلی پر از غم دارم امروز روز تولدم هست اما بدم میاد از این روز روزی مسخره اس من ادم نبودم تجربه درستم کرد تازه فهمیدم سرم زیر برف بود با تلنگر خداوند اومدم بیرون مرگ ابجیم داغی بود که سوزاند تمام وجودم را نفسم را زندگیم را حالا میخوام داد بزنم بابا ای دنیا من فهمیدم اشتباه کردم ابجیمو چرا بردی
+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 16:49 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد