دلتـنگـــــم …
هــــــمـــین !
و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد…
هــــــمـــین !
و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد…
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 18:22 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد