بــعـــضـــی وقتهــآاز شدت دلتنگیــــ گریهــ کهــــ هیچ...!!!
دلــ♥ــَت می خــوآهــَد: هــآی هــــآی بمیــــری.....!!!!!!
دلــ♥ــَت می خــوآهــَد: هــآی هــــآی بمیــــری.....!!!!!!
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 18:25 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد