شـبـــ تـولــدم ...

حـــســ عـجـیـبـی دارم ..!

حــســ فـرامــوشـــ شــدن

حــســی دارم آمــخــته با دلـتنـگـی .!

یـعـــنی واقــعا فــرامــوش شــدم..؟