به عشق در یک نگاه اعتقادی ندارم !
اما ....
به این که در یک لحظه یک نفر از چشمم بیفتد ؛
شدیداً معتقدم ... !!
اما ....
به این که در یک لحظه یک نفر از چشمم بیفتد ؛
شدیداً معتقدم ... !!
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 17:15 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد