نیمی از جهان افرادی هستند ؛
که چیزی برای گفتن دارند !
و نمی توانند بگویند ....
و نیم دیگر افرادی هستند ؛
که چیزی برای گفتن ندارند ....
ولی همیشه حرف میزنند ... !!!
که چیزی برای گفتن دارند !
و نمی توانند بگویند ....
و نیم دیگر افرادی هستند ؛
که چیزی برای گفتن ندارند ....
ولی همیشه حرف میزنند ... !!!
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 17:25 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد