نیمی از جهان افرادی هستند ؛

که چیزی برای گفتن دارند !

و نمی توانند بگویند ....

و نیم دیگر افرادی هستند ؛

که چیزی برای گفتن ندارند ....

ولی همیشه حرف میزنند ... !!!