يك بار خواب ديدن تو... به تمام عمر ميارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 17:38 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد