یا هو
خدایا برای آخرین بار صداشو شنیدم آخ که چقدر تغییر کرده بود صداش
خدایا شاید به بازیم گرفت اما من ازش گذشتم از ته دلم بخشیدمش
صدف من بخشیدمت از ته دلم برو با هرکی که دوس داری باش عزیزم
صدف واسم سخته که باور کنم تو کس دیگه ای رو بوسیدی
بای واسه همیشه
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۱ ساعت 15:52 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد