باز هم برای تو
هنوز هم عاشقانههایم را عاشقانه برای تو مینویسم..
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف میزنم..
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است..
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف میزنم..
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است..
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۱ ساعت 11:8 توسط صدف
|
زندگي شايد همين باشد